Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

Guest Designer στο Scraps 'N Pieces

Σήμερα έχω ιδιαίτερη χαρά ,καθώς ειμαι καλεσμένη της φοβερής ομάδας του Scraps'N Pieces challenge blog για το μηνα Αύγουστο! Προγραμματισμένη ανάρτηση διαβάζετε,αφου αυτήν την ώρα λογικά απολαμβάνω τις διακοπούλες μου με τα κοριτσάκια μου, και η προκληση του μήνα Αυγούστου έχει άμεση σχέση με ταξιδάκια...Οπότε είμαστε κυριολεκτικά μέσα στο κλίμα ,όπως καταλαβαίνετε!

Η φωτογραφία έμπνευσης , λοιπόν , η παρακάτω!


Βλέποντάς τη ,μου ρθε αμέσως στο μυαλό το τελευταιο μας ταξίδι στο Βερολίνο...Και μάλιστα μια συγκεκριμένη φωτογραφία που είχα βγάλει εν ώρα πτησης..Σας έχω πει ποσο φοβάμαι τα αεροπλάνα ; Πολύ...Αλλά η αγάπη μου για τα ταξίδια ξεπερνα το φόβο μου και πλέον έχω αρχίσει και τολμώ να κοιτάζω και έξω από το παραθυράκι...Αυτο που έβλεπα κατα την πτηση ,λοιπον, αυτο ήθελα να σκραπάρω...Η σελίδα ,που δημιούργησα,ειναι αυτη...


Αρχικά πειραματιζόμουν με τα καινουρια μου Distress Stains ,τα οποια πρωτη φορά χρησιμοποιουσα...¨αγαπώ τα splashes αλλά δεν έχω καταφέρει να φτιάξω ποτε,οποτε τωρα ηταν η ευκαιρία...Το backround εντελως τυχαιο...Χρησιμοποίησα και rub-ons σποραδικά στο χαρτί μου και άρχισα να φτιάχνω layers από χαρτια... Επειδή μου αρέσει να ανακυκλώνω τα υλικά μου,χρησιμοποίησα και το boarding pass μου,για να είναι περισσότερο ταξιδιάρικη η σελίδα μου...Πολλά scraps,κομμάτια σελίδων βιβλίου,ελάχιστα διακοσμήτικά,εκ των οποίων το ένα ειναι καπάκι από μπυρα με ένα flair μεσα,κλωστη,κυριολεκτικά ανακυκλώνουμε στο scrapbooking , οπως βλέπετε!








Αυτή ήταν η σύνθεσή μου για σήμερα!!!Ελπίζω να σας άρεσε και να βοήθησα να εμπνευστείτε!!!!
Περάστε απο το Scraps 'N Pieces να δείτε τι ομορφιές έφτιαξε η ομάδα των κοριτσιών για την πρόκληση και να πάρετε ιδέες!!!Αυτά από εμένα για σήμερα !
Σας φιλώ!
Χριστίνα!

1 σχόλιο:

  1. Υπέροχη σύνθεση και τέλεια φωτο!!!!Ευχαριστώ για την εμπνευση!!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ!